Konfiguracja klientów poczta.orange.pl

iOS - Activesync

UWAGA! Konfiguracja za pomocą protokołu Activesync nie jest dostępna dla kont e-mail w domenach orange.pl oraz neostrada.pl.
W przypadku konieczności zmiany hasła do konta pocztowego lub zmiany adresów serwerów, konieczna jest zmiana ustawień konta w systemie iOS.Nie trzeba tworzyć nowego konta, wystarczy zmienić ustawienia istniejącego konta.

Aby zmienić ustawienia konta pocztowego synchronizowane pomocą protokołu ActiveSync(zgodny z Outlook/MS Exchange) przejdź do ustawień swojego urządzenia opartego o system operacyjny iOS. Następnie wybierz Mail z dostępnych opcji.
Na liście ustawień wybierz opcję Konta.

Z listy konfigurowanych konta wybieramy konto, którego ustawienia chcemy zmienić.

Aby zmienić ustawienia serwera klikamy w wyświetlony adres e-mail zakończony znakiem >.
W wyświetlonym formularzu zmieniamy adres Serwera wg wzoru.

Wybierając opcję Zaawansowane należy upewnić się ze zaznaczona jest opcja SSL.

Po powrocie do ekranu ustawień konta naniesione zmiany zatwierdzamy klikając Gotowe.
W tym momencie konto będzie korzystało z nowych ustawień.